JoJo's Bizarre Adventure : All-star Battle!

Have you seen or played a groovy game and would you love to see other people try it out at our event?
Please leave a note and our gameroom crew will try if they can make it happen.
zktn

JoJo's Bizarre Adventure : All-star Battle!

Postby zktn » May 20th, 2014, 5:15 pm

Hey ,

Ik zat even te denken aan wat voor games er nog meer bij zouden kunnen
en ik weet al welke heel erg leuk zou zijn om er bij te hebben vooral omdat de anime er van steeds populairder begint te worden
ik heb 't over JoJo's Bizarre Adventure : All-star Battle! Het is een super leuke game met iets wat lijkt op street fighter maar dan in mijn mening wat leuker :] Image

Mocht het niet kunnen omdat jullie niet bij het spel kunnen komen dan wil ik wel de mijne even hiervoor uitlenen :D

overigens is een andere game die heel leuk zou zijn hiervoor J-Stars Victor VS. hierbij geld hetzelfde verhaal en kunnen jullie hem ook van mij lenen : ]

Baris Dogan
J-Pop Core Staff

Re: JoJo's Bizarre Adventure : All-star Battle!

Postby Baris Dogan » May 20th, 2014, 7:04 pm

Hi Ricardo,

Lucky you: Bandai Namco will be bringing JoJo's Bizarre Adventure : All-star Battle! to the Gameroom this year :)
We considered J-Stars Victor VS. for a while but since it's reviews are so/so at best we decided to go for JoJo instead.

And thank you for offering to lend us your game, however we do not accept games or perihelia from our visitors for security and insurance reasons.

I hope this answers your question and we'll see you at the Gameroom!
Image
Official Animecon Gameroom Guy~

Return to “Gameroom requests”