Workshop dansen en DJ

Have a specific event in mind that we can do?
Please write your thoughts down and our event crew will be happy to look if we can set it up.
Post Reply
Proximus86

Workshop dansen en DJ

Post by Proximus86 » December 9th, 2015, 4:41 pm

Beste Animecon,

Ik heb jullie een tijd geleden een mail gestuurd, maar tot op heden nog geen bericht over terug gehad. Hieronder zal ik de mail nogmaals zetten in de hoop dat jullie ditmaal wel kunnen reageren.

Beste Animecon,

Op Animecon 2015 heb ik samen met 3 vrienden op vrijdag voor het gala een workshop stijldansen gegeven. Deze workshop is druk bezocht en we hebben veel positieve reacties ontvangen van zowel deelnemers als Staff van Animecon. Allereerst wil ik jullie nog bedanken voor de mogelijkheid die we gekregen hebben om dit te mogen doen.

Voor Animecon 2016 willen we onszelf graag opnieuw aanbieden om een stijldans workshop te geven. Dit zullen we dan doen met dezelfde mensen als afgelopen animecon.

Daarnaast het gala. Misschien hebben jullie meegekregen dat het gala in het begin niet lekker liep. Er was een USB stick met een soort van lounge muziek waar niet op gedanst kon worden. De DJ die toen draaide (Volgens mij dezelfde als van Deshima) wist zich geen raad. Uiteindelijk heeft hij mij om hulp gevraagd en heb dmv improvisatie toch nog wat dansmuziek kunnen draaien om er daarna een feestje van te maken. Ook hier heb ik vervolgens veel positieve reacties op gehad.

Nu wil ik me bij deze ook aanbieden om de vrijdag avond, dus het gala de muziek te verzorgen en te draaien. Stijldans muziek is nu eenmaal een aparte tak waar niet iedereen veel van af weet.

Ik hoop dat jullie na willen denken over deze aanbiedingen. We zouden het allemaal geweldig vinden als het mogelijk zou zijn! Graag hoop ik dan ook snel iets van u terug te mogen ontvangen. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Michael Roovers

George
J-Pop Core Staff

Re: Workshop dansen en DJ

Post by George » December 9th, 2015, 7:47 pm

Hallo Michael,

Allereerst mijn excuses voor het gebrek aan reactie.
Ik heb de mail ontvangen maar het is me ontschoten er op te reageren.

Ik leg dit binnenkort neer bij mijn team, een van hen zal spoedig terugkomen hierop.
/人 ◕ ‿‿ ◕ 人\

Proximus86

Re: Workshop dansen en DJ

Post by Proximus86 » December 9th, 2015, 8:42 pm

Hoi George,

Super dank je wel! Ik wacht geduldig af :)

Post Reply