Geen Artist Merchandise?

Have a specific event in mind that we can do?
Please write your thoughts down and our event crew will be happy to look if we can set it up.
Post Reply
line2far

Geen Artist Merchandise?

Post by line2far » June 16th, 2019, 10:17 am

Hallo allemaal,

Dit jaar was de eerste keer op anime con voor mij en vondt het event super om er bij te mogen wonen.
Ik ben al langer bekend met de muziek van Teddyloid, myth&roid, en vondt ook speakerheadz leuk om te zien.
(helaas denshima sounds feat teddyloid gemist, omdat ik afhankelijk ben van openbaar vervoer)

Maar wat me opviel was dat er totaal geen merchandise was voor deze artiesten op het event zover ik weet.
Ik weet niet als er animo voor is om hier misschien volgend jaar aan te denken.
Een T-shirt, pet, button, magneet met hun logo bijvoorbeeld of misschien physieke cd's met hun muziek scoren zou super zijn geweest als aandenken.

Kahless
Events Team

Re: Geen Artist Merchandise?

Post by Kahless » June 19th, 2019, 5:26 pm

Er waren tijdens de signeer sessies, die na elke optreden van TeddyLoid en Myth & Roid gehouden werden, zeker wel verschillende merchandise verkocht. Onze excuses als dit niet duidelijk genoeg over was gekomen bij sommige van onze bezoekers.
「他人を、でしょ?あなた、人の事には興味ないもの。そのくせ寂しがる・・・」
- 葛城ミサト (Neon Genesis Evangelion)

Guest Attendant, Translator, Senior Events

Twitter: @Kahless_KMS |Skype: [url=skype://kahless_kms]kahless_kms[/url] |PSN: Kahless_KMS |Steam: GP_Kahless |XBL: KahlessKMS
#B-Games@irc.EnterTheGame.com #AnimeLifeStyle@irc.rizon.net

Post Reply