Room sharing offered

To help in your quest of being there cheaper! This forum might help you find a hotel roommate for our event.
Post Reply
jiriw

Room sharing offered

Post by jiriw » May 8th, 2017, 5:30 pm

Summary in English, please scroll down...

Mijn winterslaap duurde iets te lang dit jaar, dus de standaard hotelkamers waren allemaal al uitverkocht.

Maar ik heb toch nog een kamer kunnen reserveren in het Mariott hotel (vlak bij het World Forum). Die is welliswaar iets duurder maar, een kamer is een kamer...
Alleen, ben ik wel in mijn eentje. Als er dus nog iemand anders is die een slaapplek zoekt tijdens Animecon, dan heb ik nog een slaapplek vrij.

De kamer is als volgt: 2 persoons Junior suite, 1 king-size bed, zonder ontbijt.
De prijs per nacht die ik het hotel betaal is 170 euro en voor de Donderdag, 131 euro. Daarbij komt 6,70 pppn aan toeristenbelasting.

Als iemand deze kamer met mij wil delen heb ik een richtbijdrage in gedachte van 75 euro/nacht voor Vrijdag/zaterdag en zaterdag/zondag en uiteraard minder per nacht als je er ook Donderdag bent.

Iets meer over mijzelf: Mijn naam is Jiri Wichern. Ik ben een rustige jonge man, 40 jaar oud. Ik gebruik de kamer puur zodat ik een goede slaapplek heb en me kan douchen na een dag hard werken. Tijdens de conventie ben ik (dit jaar) vooral bezig met back-stage werkzaamheden voor de cosplay competities en op Donderdag help ik mee met de opbouw van de conventie. Dat doe ik al sinds 2005 dus de meeste gophers / staff / vaste gasten kennen mij wel.

In principe is het, degene die het eerst reageert krijgt de eerste kans. Maar ik wil een kleine uitzondering maken voor mensen die als vrijwilliger meehelpen tijdens het festival dus als die zich melden dan geef ik hen voorrang.

-----

Due to most rooms in the hotels being sold out already I was unable to reserve a regular room. However I managed to get a 'slightly' more expensive room in the Mariott hotel (near the World Forum).

The room: 2 person Junior suite, 1 king-size bed, no breakfast.
Target price for sharing: 75 Euros/night. Less per night if you also stay Thursday/Friday night.
Priority for persons volunteering at the convention.
My personal data: Name: Jiri Wichern. 40 years old, male. Long term volunteer at AnimeCon.

jiriw

Re: Room sharing offered

Post by jiriw » May 22nd, 2017, 9:20 pm

De plek is bij deze niet meer beschikbaar...
The sleeping spot is no longer available...

Post Reply