mogelijke uitzonderingen op huisregels?

If your post doesn't fit in any of the other topics, post it here.
Post Reply
neleman

mogelijke uitzonderingen op huisregels?

Post by neleman » May 4th, 2016, 10:55 pm

hoi,
ik heb een aantal vragen/opmerkinge aangaande de regels enzo.
ik heb op 1 van de dagen een houten bord bij me waar "FREE WAIFU?" op staat. is deze toegestaan?
verder heb ik vragen over het slaap en "drugs" beleid. nou klinkt het al meteen slecht omdat ik dat woord gebruik maar het gaat om de volgende reden; ik heb het syndroom van gilles de la tourette. hiervoor heb ik twee medicatie mogelijkheden, alleen deze zouden allebei de regels overtreden. ik gebruik ten eerste medicinaal cannabis, wat volgens huisregel drie (het (vermoedelijk) onder invloed zijn van drugs of alcohol) niet is toegestaan. zou hiervoor een uitzondering gemaakt kunnen worden? zo niet heb ik een tweede mogelijkheid tot tic demping, wat mijn andere medicatie is. het probleem is hierbij alleen dat ik op elk moment in slaap kan vallen als ik deze heb geslikt, wat volgens huisregel 11 ook niet mag. ik heb dus de keuze tussen slapen op het terrein, of niet 'nuchter' zijn, wat beiden niet mag.
zouden er uitzonderingen getroffen kunnen worden?
alvast bedankt
groetjes,
nele

George
Dealer Room Manager

Re: mogelijke uitzonderingen op huisregels?

Post by George » May 5th, 2016, 9:50 am

Hoi Nele,

Qua het bord, het hangt er vanaf hoe groot deze is.
Als het een bordje is wat je voor jouw borstkas kan dragen is het niet zo'n groot probleem, wel verzoeken we je het bord op te bergen of weg te brengen als je richting een van onze event zalen gaat. (Game, Video en Dealerroom inbegrepen.)

De vraag over medicatie zal ik even via Privé berichten met je behandelen.
/人 ◕ ‿‿ ◕ 人\

Post Reply