To revealing cosplay ?

If your post doesn't fit in any of the other topics, post it here.
Post Reply
blackrose

To revealing cosplay ?

Post by blackrose » January 16th, 2016, 11:33 pm

Ik heb op een paar cosplay-conventies een bepaalde cosplay gedragen maar huisregel 8 maakt me ongerust als ik mijn cosplay zou mogen dragen op Anime 2016 .

( 8) Cosplay mag niet te onthullend zijn, aangezien ons event door kinderen en minderjarigen bezocht wordt. Borsten, kruis en billen moeten bedekt zijn met kleding. Obscene gebaren en handelingen zijn verboden. )

Ik cosplay Hentai Kamen en heb het al gedragen op andere conventies met kinderen en minderjarigen aanwezig ( laatste keer was op F.A.C.T.S 2015 ) en heb geen enkel probleem gehad met het costuum .

Mijn billen zijn bedekt met huidkleurig ondergoed dat nog steeds duidelijk ondergoed is en mijn gebaren die ik maak zijn standaard bodybuilder poses zoals het karakter gebruikt .

Langs deze weg vraag ik of mijn cosplay toegelaten zal worden .

Omdat ik geen regels zou willen breken vond ik het best om eerst te vragen voor problemen opduiken

With respect
Blackrose

Cosplay = Do what your heart desires, never hold back a thing, and don't worry so much about what the others think, because at the end of the day, what makes you happy is what really matters the most.

George
Dealer Room Manager

Re: To revealing cosplay ?

Post by George » January 17th, 2016, 9:31 pm

Hallo Blackrose,

Bedankt voor het vragen, hoewel het de regels aangaande genoeg bedekking volgt vinden wij dat dit de grens van goede smaak voorbij gaat.
Derhalve zullen wij deze cosplay bij ons niet toestaan.
/人 ◕ ‿‿ ◕ 人\

blackrose

Re: To revealing cosplay ?

Post by blackrose » January 19th, 2016, 9:45 am

Bedankt om zo snel te antwoorden.

Ik besef hoe sommige mensen reageren op de cosplay van op andere conventies en zal een andere cosplay zoeken .

Ik vind het wel enigzins jammer dat het op smaak neerkomt .

Maar nu heb ik een antwoord op mijn vraag .

Bedankt

With respect
Blackrose
Cosplay = Do what your heart desires, never hold back a thing, and don't worry so much about what the others think, because at the end of the day, what makes you happy is what really matters the most.

Post Reply