Contact gezocht! (cards against anime)

If your post doesn't fit in any of the other topics, post it here.
Post Reply
Jaccoo

Contact gezocht! (cards against anime)

Post by Jaccoo » June 12th, 2016, 2:11 pm

Hallo iedereen,

De zaterdag van Animecon 2016 is weer verleden tijd, maar de geweldige ervaringen zal ik niet vergeten. Een van deze ervaringen was het spel 'cards against anime' dat in de avond werd gespeeld. Een vriend waarmee ik naar Animecon ging en ik konden nog meedoen meet een groep jongelui van ongeveer 15-18 jaar (schatting). Dit was van ongeveer 20:15-21:15.

Aan deze tafel zat ook een meid van ik denk 16 of 17 jaar. Pas toen we weer naar huis gingen drong het tot mij door dat ik haar ergens eerder heb gezien (misschien waar ik woon / school / andere evenementen) en ik zou graag willen weten wie het is.

Ze heet Daan (tenminste, dat stond op haar naamkaartje), heeft blond (richting 'donkerblond'?) haar en is ergens tussen de 15 en 18 jaar. We speelden samen 'cards against anime' van ongeveer 20:15 tot 21:15 waarna we weggingen, maar later weer 5 minuten terugkwamen om de tijd te doden voor we écht moesten vertrekken.

We zaten met een Morgiana (uit Magi) cosplayer, een 15 jarig Aziatisch meisje, een Attack on Titan cosplayer, zij (Daan), een vriend van mij, ik en twee donkere (huiskleur) jongens aan tafel (ik wil niet 'racistisch' zijn, maar dit zijn de 'opvallende' uiterlijke eigenschappen van iedereen).

Zelf ben ik 18 jaar, bruin haar, lenig/atletisch gebouwd en droeg ik een lichtgekleurde korte broek en een zwart hemdje met de tekst 'Okami' en wat kanji/hiragana erop.

Ben jij Daan, weet je wie het is of heb je meer informatie, laat het me dan weten!

P.S. Ik ben geen stalker / wil het ook niet zijn. Ik ben alleen benieuwd wie deze bekende jongedame is!

Post Reply