Animecon 2018

If your post doesn't fit in any of the other topics, post it here.
Steisz

Animecon 2018

Postby Steisz » January 1st, 2018, 10:07 pm

Hallo allemaal!

Ik vroeg mij af of er iemand naar Animecon 2018 gaat? Ik ben 23 jaar oud en ben altijd al een anime liefhebber geweest, maar ik ben nog nooit naar Animecon gegaan. Ik ken geen enkele anime fan en helaas willen mijn vrienden niet gaan. Is er iemand of een groepje die een dagje met mij kan doorbrengen op animecon? Ik heb een reddende engel nodig!

kevinski

Re: Animecon 2018

Postby kevinski » January 3rd, 2018, 2:12 am

Hoi, Ik ga naar AnimeCon 2018. Ben wel gppher dan dus kan je niet heel de dag gezelschap houden maar als ik het kan dan doe ik het graag. En dan ff een vraagje. Je ben van plan om een dag te gaan. Heb je al nagedacht over welke dag je wil gaan? Persoonlijk zou ik dan kiezen voor zaterdag want dat is de langste dag en is er het meeste te doen plus je hebt dan een concert van een Japanse artiest of band :D
H.A.M. for live C.A.S.H.

Steisz

Postby Steisz » January 19th, 2018, 8:14 am

Hey Kevinski!

Dankjewel voor het reageren. Ik ben ook van plan om zaterdag te gaan. Misschien een domme vraag, maar wat bedoel je met gppher?

kevinski

Postby kevinski » January 19th, 2018, 8:48 am

Steisz wrote:Hey Kevinski!

Dankjewel voor het reageren. Ik ben ook van plan om zaterdag te gaan. Misschien een domme vraag, maar wat bedoel je met gppher?

een domme vraag is het niet ;) een Gopher is iemand die mee helpt op de conventie met dingen zoals de garderobe/ticketbooth bemannen, informatie geven aan bezoekers als ze iets niet weten (kan ook bij stewards. dit is een soort beveiliging). en in de video rooms zijn wij de gene die ervoor zorgen dat de juiste anime gedraaid wordt en dat iedereen zich aan de regels houdt. deze kan je vinden op onderstaande site:
http://www.animecon.nl/rules/house-rules-huisregels

ik hoop je hiemee voldoende informatie hebt. en misschien tot ziens op het festival.

groet, Kevin Le Coq (kevinski)
H.A.M. for live C.A.S.H.

Steisz

Postby Steisz » January 19th, 2018, 10:37 pm

Oh ja nou snap ik het. Heb ook even gekeken wat dat allemaal inhoud, lijkt erg leuk. Maar ik heb het liefst iemand die me heel de dag gezelschap kan houden, dat is gezelliger. :D

kevinski

Postby kevinski » January 21st, 2018, 4:22 pm

Steisz wrote:Oh ja nou snap ik het. Heb ook even gekeken wat dat allemaal inhoud, lijkt erg leuk. Maar ik heb het liefst iemand die me heel de dag gezelschap kan houden, dat is gezelliger. :D

oké. en dat snap ik dat vindt ik zelf ook gezelliger :D Ik zal je vast wel tegen komen. voel je dan vooral vrij om een praatje te maken. mijn naam heb je al uit een van mij vorige reacties deze staat ook op mijn badge dus dat moet goed komen :D
H.A.M. for live C.A.S.H.

Steisz

Postby Steisz » January 23rd, 2018, 7:58 am

Zal ik doen!

Noulie

Postby Noulie » March 5th, 2018, 8:46 pm

Hoi :)

Ik ben zelf ook nog nooit naar een conventie geweest en ook niemand van mijn vrienden wil/kan mee.. Ik was alleen wel van plan om naar het hele weekend the gaan want ja, waarom niet ♪(๑ᴖ◡ᴖ๑)♪
Het lijkt me zeker leuker om met mensen te gaan! Misschien kunnen we wat regelen?

- Anouk :)

Onne

Postby Onne » April 16th, 2018, 2:25 pm

Noulie wrote:Hoi :)

Ik ben zelf ook nog nooit naar een conventie geweest en ook niemand van mijn vrienden wil/kan mee.. Ik was alleen wel van plan om naar het hele weekend the gaan want ja, waarom niet ♪(๑ᴖ◡ᴖ๑)♪
Het lijkt me zeker leuker om met mensen te gaan! Misschien kunnen we wat regelen?

- Anouk :)

Hoi, als jullie besluiten samen te gaan zou ik wel mee kunnen lopen op zaterdag of zondag, Ben nu 2 jaar geweest met een keine groep maar mijn vaste groep word mij nu iets te groot. Dus laat mij maar weten of jullie gaan ik zou graag meegaan!

Groetjes, Onne

Noulie

Postby Noulie » April 19th, 2018, 5:59 pm

Hoi! Ik heb tot nu toe nog niks gehoord maar misschien dat dat nog komt (:

Leuk dat je ook mee wil! Beter gaan we met z'n allen!

Ik weet niet precies hoe dit forum in elkaar steekt maar misschien kunnen we een berichtengroep maken?

Return to “General”